5:47 AM

LAMAN NIE MENGHIMPUNKAN LINK RAKAN PELAJAR

Paparan ini adalah bagi tujuan menjadikan platform terhadap rakan-rakan pelajar dipertautkan melalui blog, friendster, atau mana-mana rangkaian yang telah mereka sendiri bina.

Namun peringkat permulaan bagi tujuan tersebut, mereka ini perlu menghantarkan maklumat mereka kepada administrator blog ini di blog ini sendiri atau emailkan : ke sklamborkanan@gmail.com.

Rangkaian ini setidak-tidaknya akan menghubungkan sesama mereka (pelajar) dan juga bekas guru-guru mereka di SK Lambor Kanan.

Harapan agar ukhuwah ini akan sentiasa berkekalan.

9 comments:

Jamaluddin Yeop Majlis said...

Saya Jamaluddin Yeop Majlis merupakan bekas pelajar SK LAMBOR KANAN. Sekolah lama tepi sungai. Belajar dari tahun 1969 hingga 1974. Tingkatan 1 hingga tingkatan 3 di SM Teluk Bakong (sekolah sementara sebelum SM Sultan Muzafar Shah Lambor Kanan dibuka pd 1978) Selepas itu saya belajar di SMDARY Bota kanan pd 1978-1979. Seterusnya melanjutkan pelajaran di UKM Bangi. Sekarang Usahawan sepenuh masa MLM HPA.

lambor kanan said...

saya ismailbeasal dari pasir sena.penah blaja kat sklk ni dari tahun 1982/87.

A GENDUT said...

Saya Syaharuddin Salehudin adalah bekas pelajar SKLambor Kanan tahun 1981-1987.Dan sek men sultan muzaffar shah 1 1987-1990.Sek ACS klang selangor 1991-1992. berkerja di shahpadu trans-system sdn bhd(portklang) dalam bahagian admin sebagai kerani 1993-1997. Sambung belajar di internasional collage of music digree sound eng. & penyiaran 1998-2002. bertugas sebagai deejay di radio selangor 2003-2005.2006-sekarang mempunyai syarikat sound system yang dikenali SOUND ON STAGE& SERVICES.Yang menyediakan sistem siaraya untuk segala expo,konsert& event management. tulah sedikit sebanyak tentang saya. segala urusan boleh hubingi saya 012-6663273/0193412189@email dj_acai@yahoo.com

khalqisli.blogspot.com said...

Saya Khalili Bin Haji Yeop Majlis...bersekolah di SK Lambor kana pada tahun 1976 sampai 1981..lpas tu terus ke Sekolah Men Sultan muzaffar shah 1 Lambor..1982 sampai 1984..lpas tu tukar ke sekolah Men Bota SMDARY..1085--1986..habis...lpas tu sambong ke tempat lain..mcm tu la...

ucu(k) said...

Salam..aye, Jamayah Binti Mat..dulu thn 1981 sampai 1986 aye sekolah kt SKLK ni le..peh tu thn 1987 sampae 1991 aye nyambung pulok kt SMSMS1 tue..adik-beradik aye sumer2 pun mole belajor dr SKLK nie le...Skrg nie aye udah bekoje kt 2F-30, IOI Business Park, Puchong.
Dolu2, aye mekanik racing kt Hicom Yamaha, ade le 11thn kut..udh jemu ngadap enjin hari-hari aye tukor le koje lain pulok...Alhamdulillah skrg nie aye enjoy sgt2 ngan koje aye, dn aye bersyukur sgt2 pd Allah SWT sebab aye ade koje mcm yg aye kojekan skrg nie..walopun aye bukannye ade degree atopun bkn dr lulusan mane2 'U'..tp bagi aye, dimane ade kemahuan, disitu ade jalan...kemanepun hale kite, biorl e ade arah tujunye...bla bla bla, pot pet pot pet pot pet, kui kui kui...sekian...

esmaell said...

oi kome, teman pun bekas pelajar sklk juge 1977 - 1982. lepas tu masuk sm lambor kanan. abih srp 1985 teman mula keluo dari lambor pegi merantau merate pulusuk duninye. tapi sekarang udah balik semula ke kampung. ngajor bebudak yg codek sikit tu di tronoh.

rhomah teman nun kat permatang tok sagor, kg pasir sena yg belah eyo skali tu.

Maen

haszah ahmad said...

saya bekas pelajar 1969-1974, asal kg.Talang, la ni kerja kat TM Ipoh,grad utm Msc (HRM),email me haszahme@gmail.com

haszah ahmad said...

saya bekas pelajar tahun 1969-1974, la ni kerja kat TM Ipoh, asal Kg.talang, sdara Jamaludin Yeop Majlis kawan saya dulu, grad Msc (HRM ) UTM, email me haszahme@gmail.com

zainulyazidzahran said...

saya zainul yazid bin zahran adalah bekas pelajar sek keb lambor kanan dari tahun 1993-1998(darjah 1-darjah 6)......saya berasal dari lambor kanan juga dan bekerja di hospital changkat melintang